Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítás pontos összegét a vásárlás közben, az általad megadott átvételi mód szerint határozzuk meg.

Van lehetőség utánvétes fizetésre?

Igen, természetesen! 490Ft felára van az utánvétes
fizetésnek.

Mi a különbség az OIZZO Original és az OIZZO Shock tokokközött?

Az OIZZO Original tok jobban követi a telefonod körvonalát
és kisebb a túlnyúlása.

Az OIZZO Shock tokok vastagabbak, a sarkoknál megerősített
védelmet nyújtanak.

Hogyan fizethetek?

A fizetés történhet utánvéttel vagy bankkártyával PayPal
rendszeren keresztül. Utánvétes opciónál a megrendelést a csomag átvételekor
egyenlítheted ki a futárnál.

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát a rendelés kézhezvételét követő 8 munkanapon belül
küldjük el elektronikus formában a rendelésnél megadott e-mail címre.

Fertőtleníthetem az Oizzo Case 3D tokomat?

Az OIZZO tokokat bármilyen alkohol alapú tisztítószerrel fertőtlenítheted.

Hogyan tudom átvenni a terméket?

Csomagjainkat GLS házhozszállítással, GLS csomagponton, illetve GLS autómatáknál veheted át.

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a beérkező rendeléseket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzák. A szállítás a megrendelés beérkezésétől számítva átlagosan 4-7 munkanapot vesz igénybe. Ezt az időtartamot befolyásolhatja a beérkező rendelések mennyisége és a szezonális
akciók is.

Hogyan értesülök a szállítás várható időpontjáról?

A szállítás időpontjáról a futárszolgálat fog téged e-mailben értesíteni az általad megadott e-mail címen.

Miért nem érkezett még meg a csomagom?

A szállítás a megrendelés beérkezésétől számítva átlagosan 4-7 munkanapot vesz igénybe. Ha több mint 7 napja rendeltél, és még nem kaptad meg a csomagodat, akkor kérünk, írj egy üzenetet az info@oizzo.hu címre, melytartalmazza a rendelési nevet és a rendelési azonosítódat. Igyekszünk mielőbb kivizsgálni az esetet és tájékoztatni téged a rendelésed státuszáról.

Mi a teendőm, ha hiányos csomagot vagy hibás terméketkapok?

Abban az esetben, ha megrendelésed hiányos vagy a termék hibás állapotban érkezik meg, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@oizzo.hu címen, hogy kivizsgálhassuk az esetet.

Hogyan működik a pénzvisszafizetési garancia?

Ha mégsem tetszik a termék, amit rendeltél, vagy valamiért nem vagy vele megelégedve, akkor lehetőséged van élni pénzvisszafizetési garanciánkkal, melyet a csomag átvételétől számított 14 napon belül kérhetsz. Fontos, hogy csak olyan terméket tudunk visszavenni, amit nem használtál, ezértkérjük, hogy a rendelés kézhezvételét követően azonnal jelezd nekünk az info@oizzo.hu címen, ha élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával. Munkatársunk igyekezni fog a lehető leghamarabb válaszolni neked a pontos teendőkkel.